Vodilna tehnologija na trgu pod pokrovom motorja
Zaradi priznane tehnologije dizelskih motorjev podjetja Kubota lahko M5001 z lahkoto izvaja opravila, pri tem pa je prijazen do okolja. Zmogljivi, zanesljivi, čisti in tihi – štirivaljni motorji V3800 v modelih M5091 in M5111 serije M5001 navdušujejo s svojim zanesljivim delovanjem.
Naša kombinacija je odločilna!
Sistem skupnega voda (CRS) optimizira izgorevanje, kar zagotavlja tih motor z dolgo življenjsko dobo. Podjetje Kubota je prvi proizvajalec traktorjev, ki uporablja sistem vbrizgavanja po skupnem vodu skupaj s katalitičnim pretvornikom SCR, AdBlue®, vodno hlajenim vračanjem izpušnih plinov (EGR), filtrom trdnih delcev (DPF) in dizelskim oksidacijskim katalitičnim pretvornikom (DOC). Kombinacija te vodilne tehnologije na trgu zagotavlja odlične vrednosti zmogljivosti z optimizirano učinkovitostjo goriva. 16-valjni motor V3800 prav tako ustreza strogim zahtevam najnovejših standardov za izpuste izpušnih plinov Euro IV.
Uporabno spremljanje hitrosti
Motorji prav tako vsebujejo nov elektronski krmilnik hitrosti za upravljanje hitrosti motorja. Ko se sistem aktivira, hitrost ostane konstantna, ne glede na moč, ki je potrebna. Priključke, gnane s priključno gredjo, je zato mogoče poganjati bolj učinkovito. Pri ponavljajočih se opravilih, gnanih s priključno gredjo, lahko vsako nastavitev prikličete s pritiskom na gumb.
Vzdrževanje na hiter, priročen in učinkovit način
Enodelni pokrov motorja traktorja se odpre na široko, kar omogoča preprost, neoviran dostop do vseh vzdrževalnih točk. Polnjenje je enako preprosto kot vzdrževanje. 105-litrski rezervoar za dizel in 12,3-litrski rezervoar za AdBlue® je mogoče varno in priročno polniti s tal.
Preprosta prestavitev v višjo prestavo
Uporabniku prijazen menjalnik modela M5001 zagotavlja zelo gladko in preprosto menjavo prestav. 36 prestav za vožnjo naprej in vzvratnih prestav je mogoče prilagoditi vsem vašim potrebam: od dela na polju in pašniku do zelenjavnih njiv.
Neposredne, gladke menjave prestav
Pri šestih sinhroniziranih prestavah in tehnologiji Dual Speed v treh območjih imate na voljo 36 prestav za vožnjo naprej in vzvratnih prestav, med katerimi lahko izbirate. Menjalnik vam omogoča neposredno in izjemno gladko menjavo prestav.
Občutljiva in natančna hidravlična ročica za spremembo smeri vožnje
Sklopko je mogoče upravljati zelo natančno pri priklopu strojev. Pri tako počasnih manevrih lahko s stopalko sklopke krmilite hidravlični ventil, ki gladko in natančno aktivira sklopko. To vam omogoča lažje upravljanje, ki je manj naporno.
Vozite hitro in hkrati prihranite gorivo
Potovalna prestava menjalnika traktorja ohranja majhno hitrost motorja zaradi tehnologije dodatne hitre prestave za potovanja z veliko hitrostjo. Ta menjalnik 40-ECO vas hitro pripelje do vašega cilja in hkrati prihrani gorivo.
Preprosta menjava smeri
S hidravlično ročico za spremembo smeri vožnje lahko smer zamenjate hitreje in preprosteje kot kdaj koli prej, ne da bi vam bilo treba uporabiti sklopko. Preprosto pomaknite hidravlično ročico za spremembo smeri vožnje za kratek čas naprej in nazaj.
Preprost vstop in izstop
Priročnost in udobje se začneta pri vratih. Velika, steklena vrata modela M5001 se odpirajo na široko ter zagotavljajo varen in preprost vstop in izstop na obeh straneh. To je idealno, kadar veliko vstopate v traktor in izstopate iz njega. Ploščad in idealno nameščene stopalke prav tako zagotavljajo veliko prostora nad glavo in za noge.
Jasen pogled na vse strani
Le malo kabin v tem razredu zagotavlja tako odlično neposredno vidljivost vašega delovnega okolja. Podjetje Kubota je kabino opremilo z ukrivljenim steklom. To ne pomeni le manj bleščanja, temveč steklo zagotavlja tudi občutek prostornosti. Ozki stebrički kabine in dobro oblikovan pokrov motorja vsi prispevajo k temu, prav tako kot izpušna cev, nameščena na boku kabine. Zaradi steklenih vrat imate prav tako zelo dober pogled naprej.
Odlična klima vse leto
Standarden klimatski in ogrevalni sistem, nameščen pod voznikovim sedežem, vas poleti hladi in pozimi greje. Ukrivljeno steklo in pametno nameščene zračne šobe na volanskem drogu zagotavljajo idealno kroženje zraka po vsej kabini. Vaš prodajalec podjetja Kubota lahko prav tako vgradi izbirni električni komplet proti rošenju. To vam daje jasen vzvratni pogled tudi v slabih vremenskih pogojih.
Vse pomembno je blizu
Instrumentna plošča je jasno urejena. Ker je pregledna in ima enako obliko, kot njene predhodnice – v modelih Kubota M7001 in MGX III – so vam vsi pomembni podatki o delovanju na voljo v trenutku.
Dvigajte zadnje priključke brez napora
Zmogljivo tritočkovno hidravlično dvigalo kategorije II omogoča modelu M5001, da zlahka dviga težke priključke. Različne stroje je mogoče hitro in preprosto pritrditi in odstraniti. Zaradi zmogljivega tritočkovnega dvigala lahko zlahka opravite tudi najzahtevnejša opravila.
Zunanja hidravlika modela M5001 je izjemno zmogljiva, hitro odzivna in preprosta za vzdrževanje ter povečuje dvižno zmogljivost. Hidravlična črpalka lahko zagotovi hitro in učinkovito delovanje sprednjega nakladalnika, s čimer izboljša produktivnost in zmogljivost. Standardna oprema vključuje dva regulacijska ventila in dodaten hidravlični ventil z možnostmi regulacije pretoka ali brez njih.
Optimizirano delovanje stroja
Sistem za hidravlično regulacijo modela M5001 omogoča optimalno uporabo zadnje dodatne opreme. Položajna regulacija upravlja priključeno opremo neodvisno od potrebne vlečne moči. Regulacija vlečne sile prav tako regulira vlečno moč, potrebno za stroj, in se samodejno odziva na različne pogoje tal, da ohrani konstanten vlek. Obe metodi regulacije je mogoče uporabiti skupaj pri mešani regulaciji.
Visoko učinkovito delo priključne gredi
Ne glede na to, ali kosite, balirate ali škropite, lahko vedno računate na samostojno priključno gred s 540 vrt./min ali 540 Eco vrt./min, kjer koli in kadar koli. Zavora priključne gredi se aktivira samodejno, ko se priključna gred odklopi, pri čemer se priključki varno zaustavijo. Sklopko priključne gredi je mogoče elektro-hidravlično aktivirati ali dezaktivirati med delom. Zaradi tega so opravila, kot sta košnja ali spravljanje sena, še bolj učinkovita. Traktor je mogoče na zahtevo opremiti s priključno gredjo 1000.
Še vedno niste zadovoljni?
Glede sposobnosti manevriranja je Kubota M5001 v svojem razredu. To lahko vidite takoj, ko je na tesnih mestih. Vlek in odmik od tal sta prav tako odlična! Zaradi sprednje osi z gonilom s stožčastimi zobniki ima izjemno sposobnost manevriranja, ima pa odličen odklon krmiljenja koles 55°, ki je idealen za tesne prostore.
Podjetje Kubota že več kot 30 let uporablja sprednje osi z gonilom s stožčastimi zobniki. Ta kombinacija ni odgovorna le za zelo tesen obračalni polmer, temveč omogoča odpravo univerzalnih spojev, ki zahtevajo veliko vzdrževanja. Zdrsavanje se regulira med obrati. Ob uporabi na zahtevnem terenu lahko dodatno uporabite tudi blokado zadnjega diferenciala.
Zaviranje postaja preprosto
Vsi modeli M5001 so opremljeni z dvojnimi zavornimi vodi za zagotovitev odličnega delovanja v težkih okoliščinah, kot je denimo težka prikolica. M5001 je prav tako opremljen z večkolutnimi zavorami, ki delujejo v oljni kopeli. Zahtevajo manjši pritisk na stopalko, kar olajša vaše življenje. Svojo visoko zmogljivost in zavorno moč ohranijo tudi v ponavljajočih se težkih delovnih pogojih.
Štirikolesni pogon se preprosto aktivira in dezaktivira
Aktivirajte in dezaktivirajte štirikolesni pogon s preprostim pritiskom na gumb. Najboljši del pri tem je, da traktorja ni treba ustaviti, niti pri prehodu s polja na cesto. Produktivnost je večja, LED-indikator pa prikazuje trenutno stanje. Ob pritisku na zavoro se samodejno vklopi štirikolesni pogon za boljšo zavorno moč.
Traktor in sprednji nakladalnik: 1 vir
M5001 in LA1854 omogočata popolno ujemanje med traktorjem in sprednjim nakladalnikom za vašo kmetijo. Oba sta iz istega vira – Kubota. Pokrov motorja zagotavlja izjemno vidljivost v smeri proti sprednjemu nakladalniku ali sprednjemu priključku. To zagotavlja pregled in varnost pri vašem delu. Ventili proti spuščanju omogočajo, da sprednji nakladalnik ohrani svoj položaj tudi v primeru izgube hidravličnega tlaka.
Hitre spojke upravičujejo svoje ime
Ne glede na to, ali delate z vilicami za gnoj, vilicami za palete, vilicami za bale ali žlico – vsake od njih je mogoče hitro priklopiti in odklopiti s sprednjega nakladalnika serije M. Standardna hitra spojka Euro se uporabi, kadar se priklopijo orodja z Euro nastavki, kadar se manipulira s težkimi tovori ali kadar je potrebna visoka dvižna zmogljivost. Z izbirno hitro spojko Kubota lahko priklopite vse štiri ali šest hidravličnih vodov hkrati in jih prav tako zlahka tudi odklopite.
Veliko udobje za voznika
Sistem za blaženje tresljajev KSR (Kubota Shockless Ride) znatno zmanjša udarce, ki jih čuti voznik in do katerih lahko pride pri delu na neravnem terenu ali med prevozi na dolge razdalje. To funkcijo je mogoče prilagoditi ali vključiti in izključiti s krmilnim elementom pod ventilom KSR. Sprednji nakladalnik lahko zlahka upravljate s krmilno palico, ki jo je mogoče zlahka doseči, na desni strani plošče modela M5001.
Za nadaljne informacije ali osebni nasvet nam pošljite povpraševanje z uporabo kontaktnega obrazca in kontaktirali vas bomo.
Lahko pa nas seveda kontaktirate tudi neposredno po telefonu ali obiščete enega od naših distribucijskih centrov Esch-Technik.