Zmogljivost, na katero se lahko zanesete
Močni utripi srca pod pokrovom motorja M5001N. Novi 4-valjni motor V-3800 TIE 4F z ravnjo izpustov 3B zagotavlja moč 105 KM (skladno s 97/68 ES).
Z dodatnim dvigom moči
M5071N ima velik 3,8-litrski motor pod pokrovom motorja – kar je edinstveno v tem razredu konjske moči, modelu pa zagotavlja pravo moč za vsa opravila.
Čista tehnologija
Filter trdnih delcev v novem motorju zanesljivo zmanjšuje izpuste. Dve elektronski nastavitvi motorja zagotavljata priročne hitre prilagoditve za ponavljajoče se delo, kar ni le uporabno, temveč tudi prihrani čas.
Priročno spremljanje hitrosti
Motorji imajo tudi novo elektronsko regulacijo hitrosti, s katero lahko reguliramo hitrost motorja. Ko je sistem načina vrt./min aktiviran, hitrost ostane konstantna, celo kadar se potreba po moči spreminja. Zaradi tega lahko priključki, gnani s priključno gredjo, delujejo s konstantno učinkovitostjo.
Novi rezervoar za gorivo
Namesto treh rezervoarjev, kot jih imajo predhodniki, ima model M5001N le dva velika rezervoarja na spodnji strani kabine. To ne zagotavlja le večje zmogljivosti in s tem daljših časov uporabe, temveč tudi večje udobje rezervoarja. Nova zasnova rezervoarja vam omogoča boljšo vidljivost v vzvratni smeri, saj zadnji rezervoar ni potreben. Ker ima dva rezervoarja namesto treh, je tudi merilnik goriva bolj natančen.
Gladka menjava prestav celo v ostrih pogojih
Pri modelu Kubota M5001N lahko izbirate med dvema vrstama menjalnikov: menjalnik z 18 prestavami za vožnjo naprej in vzvratnimi prestavami ter udobni menjalnik s 36 prestavami za vožnjo naprej in vzvratnimi prestavami s hitrostmi Dual-Speed Powershift. Ne glede na to, katerega izberete – izbira bo prava. Dobro usklajeni menjalniki, ki omogočajo gladko menjavanje prestav ter so zelo učinkoviti pri majhnih in velikih hitrostih, pomenijo užitek, zanesljivost in varčnost pri menjavanju prestav.
Še eno izboljšavo predstavlja gumb za menjavanje prestav brez sklopke kot standardna funkcija pri menjalniku 36/36. Gumb za menjavanje prestav brez sklopke povečuje udobje upravljavcev s preprostim menjavanjem prestav. Preprosto pritisnite gumb in izbirajte med 6 prestavami.
Izjemno hitro menjavanje prestav pri obremenitvah
Tehnologija Dual Speed menjalnika 36F/36R omogoča izjemno hitro menjavanje prestav navzgor in navzdol. Z večanjem obremenitve v položaju Hi preprosto pritisnite gumb Dual Speed na prestavni ročici. Hitrost vožnje se nato zmanjša, navor pa poveča.
Hitra vožnja in prihranek goriva
Funkcija dodatne hitre prestave menjalnika ohranja majhno hitrost motorja pri vožnji z veliko hitrostjo. Menjalnik 40-ECO vas hitro pripelje do vašega cilja, obenem pa prihrani gorivo in zmanjša raven hrupa.
Preprosta sprememba smeri
Z elektro-hidravlično ročico za spremembo smeri vožnje modela M5001N lahko hitro in preprosto spremenite smer brez uporabe sklopke. Preprosto premaknite elektro-hidravlično ročico za spremembo smeri vožnje naprej ali nazaj.
Za neovirane poglede
M5001N je prav tako na voljo kot različica DTH s cevno zaščito. Prednosti teh traktorjev brez kabin so očitne: neoviran dostop do vozila in izstop iz njega ter popoln pogled na priključke in površino ter kulturo, s katerimi se dela.
Preprosto rokovanje s cevno zaščito
Cevno zaščito je mogoče priročno raztegniti ali zložiti – kar je praktično, če je potrebna nižja višina, denimo pri nizkih vhodih stavb. Cevno zaščito lahko preprosto in brez napora zložite z dvema zlahka dostopnima zatičema. Morate le popustiti zatiče, preprosto prilagoditi cevno zaščito in jo ponovno pritrditi – končano!
Idealna ergonomija in vodoodpornost
Krmilni elementi modelov DTH so priročno nameščeni na desni strani zraven voznikovega sedeža. Vsa stikala in ročice so ergonomsko optimizirane in so še zlasti udobne za upravljanje. Nova armaturna plošča traktorja je zasnovana tako, da vam omogoča neoviran pogled naprej. Ker traktor nima garancije lepega vremena, so vsi instrumenti in krmilne elementi seveda popolnoma vodotesni. Tudi hudi nalivi ne bodo povzročili nobenih težav.
Model M5001N zlahka dvigne težke tovore
Večja moč in zmogljivost pri vseh opravilih je slogan za dvižno priključno drogovje modela M5001N. Zaradi svojega stabilnega tritočkovnega priklopa kategorije II lahko traktor zlahka dvigne težko opremo. Dvižna zmogljivost 2.300 kg govori sama zase. Resnično boste cenili dodatno dvižno zmogljivost na površinah, na katerih je vaš prejšnji traktor dosegel svoje omejitve.
Večja prilagodljivost hidravlike
Ko gre za hidravlični sistem, vam različica kabine modela M5001N omogoča izbiro. Število hidravličnih povezav na sprednjem in zadnjem delu traktorja lahko povečate s standardnih dveh na pet. Pet hidravličnih povezav z regulacijo pretoka vam omogoča, da hkrati izvajate različna opravila z enim priključkom s pomočjo največ petih nadzornih enot – kar izjemno poenostavi celo najzahtevnejša opravila. Podjetje Kubota je prav tako opremilo model M5001N z močnejšo hidravlično črpalko. Povečana zmogljivost do največ 69 l/min pri modelu kabine M5101N je osnova za večjo produktivnost in učinkovitost.
Elektro-hidravlična priključna gred
Neodvisna priključna gred 540/540E je del standardne opreme in jo je mogoče vključiti ali izključiti s pritiskom na gumb. Prav tako je po izbiri na voljo priključna gred 1000. Priključna gred se aktivira na samoprilagodljiv način, tako da celo težka oprema deluje gladko. Če izključite zadnjo priključno gred, se samodejno aktivira zavora priključne gredi, priključki pa se varno ustavijo. Upravljavec lahko aktivira ECO hitrost priključne gredi, ki samodejno nastavi število vrtljajev motorja na pravo vrednost vrt./min, da prepreči kakršne koli poškodbe voda priključne gredi.
Sprednja os z gonilom s stožčastimi zobniki in odklon krmiljenih koles 55°, dajeta modelu M5001N edinstveno okretnost. Zaradi tega je traktor idealen za opravila v tesnih prostorih.
Mehko obračanje, ki ohranja tla
Krmiljenje za dvohitrostno obračanje “Bi-Speed Turn”, ki ga zagotavlja le podjetje Kubota, omogoča še lažje obračanje. Če odklon sprednjih krmiljenih koles presega vrednost 35°, se pri uporabi pogona na vsa kolesa hitrost sprednjih koles skoraj podvoji v primerjavi z zadnjimi kolesi. To omogoča mehkejše in tesnejše obračanje, ki je zlasti nežno za tla. Na voljo imate možnost dela s krmiljenjem “Bi-Speed Turn” ali brez njega.
Velik odmik od tal in stabilnost pri vožnji
Sprednja os omogoča modelu M5001N velik odmik od tal, ki je med najboljšimi v svojem razredu. To je zlasti uporabno pri delu s trajnimi kulturami, kot sta sadje in vino, kjer žagan les v vrstah ni več ovira. 80 mm daljša medosna razdalja zagotavlja dodatno stabilnost in večje udobje pri vožnji traktorja. Nastavljiva skupna širina od 1250 mm do 1940 mm zagotavlja varno delo na strmem terenu.
Preprost vklop in izklop pogona na vsa štiri kolesa
Pogon na vsa štiri kolesa se aktivira in dezaktivira s preprostim pritiskom na gumb. Najboljši del pri tem pa je, da traktorja ni treba niti ustaviti, tudi pri prehodu s polja na cesto. To vam pomaga, da ostanete produktivni, LED-indikator pa prikazuje trenutno stanje.
Ni možnosti zdrsavanja
Diferencial z omejenim zdrsom na sprednji osi in zapora diferenciala na zadnji osi sta del standardne opreme pri modelu M5001N. Zagotavljata večjo stabilnost in vlek ter gladko vožnjo v zahtevnih pogojih tal in terena, celo v primeru zdrsavanja.
Za nadaljne informacije ali osebni nasvet nam pošljite povpraševanje z uporabo kontaktnega obrazca in kontaktirali vas bomo.
Lahko pa nas seveda kontaktirate tudi neposredno po telefonu ali obiščete enega od naših distribucijskih centrov Esch-Technik.